Jisses

I dryga 9 manader har jag inte vagat lyssna pa en viss lat (http://www.youtube.com/watch?v=bFBo72XJqlU&feature=related) (länken funkade inte), just för att jag har fruktat reaktionen. Men idag sa tänkte jag att nu ska jag ta itu med det och jäklar i det sätta pa den. Resultatet? Japp, tararna bara sprutar! En av de lyckligaste dagarna i hela mitt liv, och det var samma sak da när de satte pa laten, jag började störtböla da med. Det är väl bara till att inse att jag aldrig kommer att kunna lyssna pa den utan klump i halsen och tarar i ögonen, hihi.

Kommentarer
mamma
2009-12-22 klockan 15:28:14

jag känner likadant, den var så otroligt vacker. Sedan ska vi inte tala om texten.

Jenny
2009-12-22 klockan 19:12:08

Det är bara att inse att du är en hopplös romantiker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin