Mycket men ingenting.

Jag har sa mycket olika tankar i huvudet för tillfället, manga saker som jag vill ha ut, men samtidigt far jag inte ut det. Jag är sa fruktansvärt besviken att jag inte ens kan klä det in i ord. Men mest av allt är jag ledsen, ledsen för Alexander, som är min största prioritet här i livet (delad första plats med Lars, Madde kommer pa 1.5 plats.) Jag tycker det är synd att han inte kan vara lika högt uppe hos andra människor. Tycker det är synd, ja jag tycker manga saker är synd. Detta är sa himla luddigt, vet egentligen inte vad jag vill ha sagt...

Kommentarer
Madeleine [geekosaurus]
2008-10-26 klockan 22:22:20    URL: http://geekosaurus.blogg.se/

Det är inte så illa att komma på 1.5 plats över dina prioriteringar måste jag säga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin