Trakig söndag

Idag är det inte alls en bra söndag. Lars aker om bara nagra timmar och kommer inte hem förrän tisdag kväll. Det är mest synd om mig i hela världen! Det faktum att det är han som far sitta pa ett tag i 7 timmar dit och 7 timmar hem, sova i obehaglig hotellsäng och ga pa möten han inte alls är sugen pa att göra, i ett helt annat land, det har inget med saken att göra! Medan jag sover i varan härligt sköna säng och kan sitta i sköna mjuka soffan i 7 timmar om jag vill. Men självklart är det fortfarande mest synd om mig, eller hur!

Kommentarer
Mamma
2008-11-23 klockan 13:53:56

Ja det är otroligt vad synd det om stackars lilla dig

Jenny
2008-11-23 klockan 18:46:04    URL: http://www.jennyochris.blogspot.com

Alexander och du får tröstäta på lite vit choklad, så kanske det känns bättre. Stackars Stackars Annika!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin