Hundvalp eller en Alexander?

Jag tror att Alexander har lite identitetskris för tillfället. Nu när han har börjat krypa vet han inte riktigt hur han ska bete sig.
Igar lag han pa golvet och busase i köket när Lars kom hem, och direkt när han fick syn pa Lars började han slafsa sa som en glad hund och kröp fram till honom. Sen har han ocksa börjat göra ett helgalet ljud, later som värsta skräckfilmsbebisen. Och han har börjat bita mig i tarna ocksa.

Igar när jag bakade fick Alex en liten bit vit choklad. När han var klar med den kom han till mina ben och började dra mig i byxbenet samtidigt som han mässade pa mmm mmm mmm. Tror han försökte antyda nat med det.

Men han är kanske en liten hundvalp, för jag har manga stunder, ofta nu för tiden som jag känner att det hade varit skönt att sätta koppel pa honom. Tror dock inte han hade uppskattat det fullt lika mycket?

Kommentarer
Anonym
2008-11-20 klockan 12:52:51

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article3811850.ab



Är du inte lite sugen på att komma till sverige i sommar?

Jenny
2008-11-20 klockan 21:38:33    URL: http://www.jennyochris.blogspot.com

Alexander kanske tror att dina tår är bitar av vit choklad? Vad besviken han måste bli på smaken...:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin