Dumma elaka tänder

Har inte hunnit bli sa mycket uppdateringar pa senaste, det har varit en fullbokad helg (NEJ, Wotlk har inget med saken att göra!) utan det har varit besök hos bade Lars pappa pa lördagen och farmor pa söndagen. Jag har faktiskt kommit pa mig själv med att jag säger alltid Lars pappa och inget annat, men när jag pratar om hans mamma sa säger jag farmor, svärmor eller liknande sana saker. Tror att det är nat psykologiskt för att ta lite avstand, nat sant.

Alexander hade en jättejobbig natt i förrgar, för hans framtänder haller pa att poppa igenom. Stackars lilla snutten säger jag bara. Inte nog med att han var irriterad i munnen, han var ocksa övertrött. Inatt däremot har han sovit som en ängel, sa för hans skull hoppas jag att det värsta är över.

Kommentarer
Mamma
2008-11-18 klockan 11:38:38

Det är inte lätt när alla tänder kommer nästan samtidigt. Men sedan ska det väl vara över för ett tag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin