Bloggöversättare

Idag önskar jag att jag hade en san sa att Lars kan käsa detta inlägget. För jisses vad han gjorde mig orolig.
Började ringa honom vid 5, ingen som svarade och mobilen var avstängd. Kom och tänka pa att det var nan som hade ringt tidigare och tänkte lite smatt att jag skulle kolla up det numret. Vid 7 är jag mattligt orolig och kollar upp numret med. Da var det polisen som hade ringt!
Snacka om miljoner tankar som gick genom huvudet, och jag var hur nojjig som helst. Insag samtidigt att jag har ingen aning om vad jag skulle göra om nat hände, har ju inte ens numret till hans mamma.
Ringde iallafall upp polisen, men de visste inget eftersom det var dagpersonalen som hade ringt. Ringde för femtielfte gangen till Madde och poff sa far jag leveransrapport pa mobilen fran Lars! Ringer upp honom, och mobilen är avstängd igen. Fast egentligen inte för det var han som ringde mig samtidigt. Da var det daligt batteri pa telefonen och därför han inte haft den pa... Fastän han laddat den hela natten, men det är en Nokia, det förklarar väl allt?

Slutet gott allting gott, imorgon när han kommer hem igen ska han skriva en check lista till mig med vart jag kan ringa o.s.v om jag skulle bli sahär orolig igen.

Och ett tack till Johanna och Madde, som stod ut med mina telefontrakasserier halva kvällen <3

Kommentarer
Madeleine [geekosaurus]
2008-11-05 klockan 21:22:06    URL: http://geekosaurus.blogg.se/

Ingen orsak! Det är klart att vi finns till här för att lyssna.

Johanna
2008-11-06 klockan 10:17:42

Det var det lilla:)

Blev också orolig, så det var skönt att du ringde o berättade när du fick tag i honom.

Jenny
2008-11-06 klockan 15:19:42

Jag vet inte hur många gånger det har hänt med Chris... han har också alltid Nokia! Speciellt när han bodde i London och jag var gravid var det ju så lagom roligt. Och jag hade inte heller nummer till hans familj och vänner.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin