Förberedelse

Igar var vi pa IKEA och handlade det mesta som var kvar till bebisen, sängkläder, tyger, skötbord (jättetjusigt hittade vi), tvättlappar, handdukar, ja listan kan göras lang.
Tyget vi köpte var beigt och av det gjorde vi (Lars snarare, han sydde och jag lag pa soffan) en sänghimmel till bebissängen och ett matchande lakan. Jättefint är det, men maste tvätta allt och sa, sen kommer jag definitivt att lägga in en skrytbild pa sängen.

Sa nu har vi en helt förberedd bebisväntande lägenhet, skötbordet är uppe, sängen är bäddad, tvättlappar tvättade, handdukar vikta, ja, helt enkelt sa ser det mysigt ut här. Jag försöker förbereda mig sa gott det gar och gar runt och pillar pa allt och smafixar och förbereder mig själv sa gott det gar, känns lite lättare nu och inte lika omtumlade att man faktiskt har en bebis här snart.

För nu är det faktiskt bara honom vi väntar pa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin