Slarvmaja!

Ja, det är jag det. Jag vet om att jag upprepade ganger sagt att jag ska bli bättre pa uppdateringarna, men det är faktiskt inte sa himla lätt när man har en liten Alexander. Har atminstonde lyckats skapa en ganska bra dagsrutin med honom nu, men shopping, promenader, bus och städning. Riktig hemmafru! Ska se om jag lyckas fa in uppdateringar i rutinerna med.

Pa fredag aker min kära syster till Kroatien. Vem ska jag da trakassera pa msn? Och vad är det för fasoner att stanna borta 3 veckor? Suck!

Kommentarer
Madeleine
2008-07-16 klockan 16:10:55    URL: http://geekosaurus.blogg.se/

2 ½ bara faktiskt. Och det finns internetcafé på campingen där vi ska vara andra veckan. Och du kan ju räkna med att Andreas kommer dra dit mig minst en gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin