Det har hänt!

Denna historien började redan i lördags.

Vara grannar, Satanfamily (alltsa dem vägg i vägg) var otroligt högljudda redan kl 9 pa morgonen. Pa eftermiddagen skulle vi hem till Lars pappa, och Alexander var pa inte sa bra humör tack vare att grannarna inte bara väckte honom vid den tiden utan även inte gav honom en chans att sova under dagen.
Iallafall, sa när vi skulle till Lars pappa sa glömde vi babysittern, sa Lars fick springa tillbaka och hämta den. När han kommer tillbaka sa berättade han att det hade varit öppet in till deras lägenhet och att den sag tom ut, iallafall sa langt han kunde se. Kunde det vara sa att äcklena flyttade??
Vagade inte riktigt fa upp hoppet, och förlorade det ganska kraftigt när restaurangen var stängd pa mandagen. Mamman jobbar ju där, sa jag och Lars kom fram till att antagligen har restaurangen semesterstängt, sa de har passat pa att aka pa semester. Jaja, man kunde ju ha hoppats iallafall....

Dock! Igar när jag skulle iväg sa ser jag att deras namn inte finns kvar pa brevladan längre!!! De har  verkligen flyttat! Det gar ungefär inte att beskriva lyckan jag känner i kroppen (ja, sa illa har det varit) Synd bara att Hellfamily fortfarande är kvar. Men man kan ju inte fa allt här i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin