Tips och ideer

Jag har fragat runt lite bland nära och kära om hur jag kan fa ut bebisen snabbare. Tanken häromdagen var att jag skulle ligga pa mage hela dagen och tvinga ut honom pa det sättet. Idag kom jag pa att om jag tar pa mig nat riktigt tajt och varmt (att be Lars linda in mig i plastfolie känns som en bra ide här) sa kanske det blir riktigt obehagligt där inne och han bestämmer sig för att komma ut idag? Eller det ultimata, linda in mig i platsfolie och sen ligga pa mage hela dagen? Konstigt nog dock verkar det bara vara jag som tycker att detta verkar vara bra ideer.

Tro nu inte att jag är desperat eller sa, inte alls, nej da!

Kommentarer
Liselotte
2008-02-26 klockan 16:35:24    URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Du får nog helt enkelt låta bebben komma ut när han behagar! Inte mkt annat du kan göra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin