Sjuk, sjukare, sjukast

Japp, här har man akt pa värsta dunderförkylningen, usch vad jobbigt det är, och fy vad grinig jag blir.
Jag menar, inte nog med att det är jobbigt att andas i vanliga fall när man är förkyld, jag har dessutom en stor klumpeduns i magen som ska halla pa att trycka pa lungor, vilket inte alls gör saken bättre. Nysningar är halvt förbjudna, för da blir han riktigt sur därinne. Nej, gravid och förkyld samtidigt är verkligen ingen höjdare.

Fast nu börjar jag iallafall känna mig aningen bättre, har klarat av att sitta upp mer än 15 minuter at gangen idag, och det är verkligen framsteg. Dum som jag är dock är jag sjukt sugen pa att aka till IKEA och ska försöka övertala Lasse om ett besök där imorgon... Vet inte hur smart det är med tanke pa hur jag mar, men det är ju IKEA! Och vi kan ju alltid köpa mjukglass det hjälper ju för halsen, och mums nyponsoppa i Sweden shop som alla vet är ju ocksa bra för halsen. Tror jag ska lägga fram mitt förslag som att det faktiskt kommer att vara hälsosamt för mig att aka dit! Fortsättning följer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin