Fredagsgnäll

Idag är det alltsa fredag, och det tänker jag fira med att gnälla.

Det är inte kul att vara gravid längre! Nu har det gatt 33 veckor, och jag vill bara att han ska komma ut nu. Jag är trött pa att vara trött hela tiden, pa att ha ont i magen, i leder, i knäna ja det ända stället jag inte har ont pa är väl lillfingret.
Jag vill utan problem kunna klippa mina äckliga tanaglar eller raka mina ben. Jag menar, om ni undrar, testa att göra de tva grejerna fast med en fotboll runt magen, sa förstar ni vad jag menar. Jag är trött pa att vagga fram som värsta ankan. Och jag tror att jag saknar ett revben eller 5 efter alla sparkar.
Jag vill äta brie, gorgonzola och dricka en flaska vin.

Men mest av allt, är jag trött pa att inte ha den lilla raringen här nu! Jag vill ha alla härliga stunder med min familj, min familj som blir jag Lars och bebisen, varan helt underbart härliga familj. Jag vill ga ut med barnvagnen, se Lars köra runt den, stolt pappa. Jag längtar efter sma sommarutflykter (ja, jag är lite medveten om att det kanske inte blir sa langt med en liten bebis) Jag längtar efter att komma hem till Sverige och presentera den lille.

Nu tror jag att jag har gnällt klart. I annat fall kommer det uppdatering senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin