Nu var vi där igen.

Ja, nu är det vad, 6 dagar sen senaste uppdatering.... Jag hoppas ni förstar att det är bara inte det lättaste när man har en liten Alexander. Men jag ska kämpa kämpa med att uppdatera, har lyckats skapa ganska bra morgonrutiner som gör att jag har lite mer tid.

Jag och Lars har pratat om att bjuda hans mamma och man pa middag. Vi tänkte quesadillas som aptitretare, sen enchiladas eller fajitas som huvudrätt. Och da ska jag ju baka nat tänkte jag och da bör det ju vara nat som passar maten... Nan som har nat bra tips?

Och för att jag slöat med uppdateringen bjuder jag pa ett foto pa Alex, knappt 1 manad ung.



Kommentarer
Evelina - newlywed
2008-08-18 klockan 10:24:08    URL: http://evelinas.blogg.se/

hihi det låter ganska mysigt ändå, skulle gärna ligga o trängas med en sån liten sötnos!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin