Söndag och ja...

Söndag och det är fortfarande ingen bebis här för de som undrar. Ja, det börjar bli lite frustrerande, men jag känner mig bättre idag, har väl en bra dag helt enkelt.

Igar körde vi iväg till myskafeet som jag inte vet vad det heter, men de som har världens godaste glass (Andreas och Madde kan intyga detta). Köpte, som vanligt yoghurtglass med färska jordgubbar, kostar förvisso runt 60 spänn, men det är värt varenda krona.
Senare pa kvällen kollade vi The two towers, ikväll blir det Return of the king (den bästa av dem tre enligt min asikt).

Annars är det bara väntan som gäller... vänta vänta och ater vänta. För nu vill vi snart ha varan son här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin