Grrr... frustration!

Alltsa, jag har alltid trott att man är gravid i 9 manader. Inte för sjutton 9 manader och 5 dagar!
Det är riktigt riktigt riktigt frustrerande nu att han inte har kommit än, vi trodde verkligen att vi skulle ha varan lilla bebbe här nu, men icke sa nicke, han vill visst stanna inne. Ska till doktorn senare i eftermiddag, maste ända säga att det gör mig skitnervös, eftersom det kan komma till den punkten att hon bokar in för en igangsättning. Visst, da vet vi att han kommer ut, men det innebär ocksa min mardrömsförlossning. Helst av allt vill jag att det ska börja nu innan vi behöver aka till doktorn, det hade varit perfekt. Dessutom far han en cool födelsedag om han poppar idag, 080408... hihi

Kommentarer
Madeleine
2008-04-08 klockan 17:57:50    URL: http://geekosaurus.blogg.se

Haha du och Andreas är ju lika töntiga som planerar vilket datum han ska fylla år :p

Liselotte
2008-04-08 klockan 21:21:39    URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Åh! Tänker på dig varje dag! Undrar alltid om det blivit nåt eller inte... Så spännande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin