Elakt värre

I onsdags kom Isabella hem med ett paket för mors dag. Hon ville att jag skulle öppna det direkt och i var den finaste tavlan jag sett. Glad som jag blev fotade jag och la upp pa FB, ville saklart dela med mig av glädjen. Som varade... inte alls länge. Pa fotot skrev jag "My daughter is the best". Det tog inte lang tid innan mina tva elaka mammor (grannen och hennes bästa vännina) la in kommentarer elaka och pa ett bitchigt sätt om hur jag förstörde deras mors dags presenter. Det har gjort mig ledsen hela helgen, inte bara för att kommentarerna var sa onödiga, utan för att dessa tva människor gör ALLT för att plaga bade mig och mina barn. Har de inget bättre för sig?

Men sen gick det upp ett ljus för mig. Inte nanstans skrev jag att det var mors dag present eller liknanade. Sa hur i hela friden visste dem vad det var? Sa vida det inte är sa att bada tva även de hade öppnat sina paket... Sa jäkla sjukt alltsa. Sa de tog helt enkelt bara chansen att hoppa pa mig. Orkar inte. Trodde att en som snart fyller 40 faktiskt skulle vara mer mogen?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin