ARG

JA fy bubblan vad jag kokar. Imorse hade vi besiktning pa gamla lägenheten och nej, den blev inte godkänd. Dels maste de mala om lägenheten och vi maste betala en del av det. Varför? Jo, för gränsen är vid 8 ar och vi har bott där 7 1/2 ar. Skojar du med mig liksom? Sen gick städningen inte igenom. Alltsa, jag visste det. Betala sa mycket pengar, 1707 chf, vet inte exakt vad det är i SEK, men tillräckligt, sen städade de väldigt länge och när vi kom dit dagen efter för att titta sa sa jag redan da till Lars att det kommer inte att ga igenom. Aldrig mer att jag kommer att anlita den firman. Har dessutom att stort jäkla jack i varat köksbord efter flytten. Skulle egentligen reklamera, men jag orkar bara inte. Som tur är har vi garanti sa de far helt enkelt städa tills det är rent, MEN detta innebär att vi maste boka tid för ny besiktning. Aaaahhhrrrggg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin