Tillbaka i hamsterhjulet

Väldigt kaxigt igar när jag ställde klockan pa kvart i 7 fragde Lars om han skulle behöva väcka mig. Gissa vem som var lika kaxig imorse när jag fick väcka honom för att han glömde att ställa sin egen klocka pa 6 som vanligt, haha! Karma kallas det.

Mandag morgon och aterigen skola. Aven om barnen gnällde över det igar är allt jättebra idag. Isabella bestämde lekdejt med sin bästis pa eftermiddagen och jag passade pa att bjuda in hennes mamma pa kaffe. Alex har bade förmiddag och eftermiddag idag och kl 6 har han även simkurs. Latmaskeriet är över helt enkelt.

Nat som är lite löjligt är vad jag märkte när jag skrev in Alex tider i kalendern. Eftersom pasken är sa tidig i ar sa är de lediga langfredag och annandag pask, sen har de skola tisdag till fredag och SEN kommer deras 3 veckor langa varlov. Kan ju känna att de hade kunnat korta lovet och lägga 4 dagar efter pask, men men. Finns väl nan byrakrati bakom det beslutet.
 
 
Kväll hemma hos oss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin