Snark

Idag har Lars tillbringat dagen i Italien och jag är supertrött. Kan bero pa att han nanstans halv 6 imorse insag, efter att ha gatt hemifran, att han inte hade nagot pass med sig och uppenbarligen inte hade nan aning om vad det var nanstans. Fullt stök och lampor tända är inte att rekommendera om man vill somna om igen. Vilket jag inte heller gjorde. Och passet var i min handväska. Sa klart.

Bade Alex och Isabella har dubbel dag idag, dvs bade för och eftermiddag. Sen hinner Alex hem, slänga i sig mat och göra läxa och sen vidare pa handboll och sen kommer han hem  lite efter 6.
 
 
Alex läxa idag. Alltsa jag kan INTE komma ihag att vi lärde oss multiplikation redan i tvaan? Pa tal om tvaan, om drygt 8 manader börjar Alex trean och Isabella börjar ettan. Alltsa, med tanke pa att jag inte är mycket äldre än typ 20(ish) sa fattar jag inte hur jag kan ha tva barn som gar i skolan? Jag far inte ihop det där alltsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin