Kan det vara sa

Sitter sahär mandag morgon och funderar lite över min "stress". Min kropp säger ifran att jag maste lugna ner mig lite, jag har sa ont i magen och ett ordentligt tryck över bröstet som uppenbarligen tyder pa stress? Men som tidigare sagt vet jag inte vad det är jag är stressad över sa jag vet inte hur jag ska kunna fa bort det. Sen slog det mig. Kan det helt enkelt vara en försenad reaktion pa höstens stress? När det var sa mycket och Lars var iväg sa mycket och barnen var trötta och sen allt med lägenheten och hundra andra saker. Kan detta helt enkelt vara en sen reaktion för autopiloten som gick igang da, och NU när jag äntligen kan slappna av, DA kommer allt. Det känns faktiskt som den mest logiska förklaringen.

Men nu har jag inte tid att sitta här mer. Träna duscha fixa tvätten och dammsuga, ga och handla och fixa lunch och vara hemma och klar senaste 11:50 när Isabella kommer genom dörren. Som sagt, vardaglig stress paverkar mig inte, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin