Ogräs

Nat som jag har lärt mig sen vi flyttade hit är att alla är experter. Ja, detta säger jag med ironi. Jag är sa jäkla TRÖTT pa att det är sa manga människor här i byn som ska lägga sig i hur mitt hem ser ut. Vilket golv vi har. Stengolv i köket ska man uppenbarligen inte ha. Bryr jag mig? Nej! Sen nu precis har de börjat med att göra trädgardsarkitektur (säger man sa) och det är SA manga som har asikt. Gräset är inte planerat än, utan det är enbart ogräs som växer. SA manga kommentarer jag hört om att vi MASTE JU KLIPPA GRÄSET. Erm nej, vilket gräs? Att folk overhuvudtaget är sa korkade att de tror att det är gräs är liksom för mycket. Eller vi MASTE planera buskar sa att man inte ser in. Vi maste göra sa manga olika saker verkar det som. SjukT irriterande. Vi MASTE inte göra nat utan gör precis vad vi vil!!!
 
 
Man ser väl ända ganska tydligt att detta INTE är planerat oskött gräs? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin