Tjuvstart och kök

Idag har vi tjuvstartat och tagit upp alla julsaker fran källaren, helt enkelt för att spara lite pa stressen. Nästa vecka har vi ju var arliga adventsbrunch och pa lördag ska Alex och Lars pa nightwish konsert. Ju närmre det kommer desto mer angrar jag att jag gav upp min biljett till Alex, hehe.

I fredags var vi hos köksbyggaren. Vi är sa jäkla nöjda och inte bara fick alla vara tankar och idèer plats, utan även en massa andra saker som vi inte tänkt pa. Jättestort och tjusigt kylskap, frysen ställer vi i förradet. Skafferi med utdragbara lador som man bara kan haka av och lyfta ur. Vi sa nej till steamer men stort ja till induktionsspis. Skapen kommer att bli ljusgraa och köksön lägger vi en stor träskiva pa sa att det blir kombinerat köksö/ bardisk. Ah vad tiden maste ga snabbt nu och ah vad vi längtar.

Och igar bestämde vi oss ocksa för att det är dags att varan familj växer lite. Ah detta ser jag fram emot det ocksa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin