Slut i rutan

Idag känns det att det är fredag och att Lars har sovit borta. Jag sover inte bra i sängen när jag har tva monster som sparkar och snarkar och fiser i sömnen, men sa far det blir när Lars inte är hemma. Sen harj ag tillbringat hela morgonen med att storstäda och baka vafflor och fixa inför helgen. Sa skönt att ha alla masten klara och sen bara njuta.

Pa söndag har Alex bortaturnè och har bestämt att han aker dit ensam, att vi ska sitta hemma och heja pa honom istället. Jag som har sa svart att klippa navelsträngen har fragat flera ganger om han verkligen inte vill att vi ska vara där och nej, han vill göra det ensam. Jag är galet stolt och galet rädd sadär pa samma gang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin