Kitchen aid

För ett tag sen bestämde jag mig för att sla till och köpa en ny köksmaskin. Jag har länge länge tänkt att jag vill köpa en ny men av nan anledning har det stannat vid "drömmar". Nu var det dags att sla till och det blev en Kitchen aid. Fasiken vad nöjd jag är! Det är sa kul att laga mat och baka. Fick ju även en Crockpot (slow cooker) i julklapp och det är en helt fantastisk mix. Förra helgen gjorde jag hembakade pitabröd i Kitchen aiden med hemmagjort coleslaw, även den i Kitchen aid samtidigt som jag gjorde pulld chicken i Crockpoten. Alltsa, laga mat har blivit sa himla roligt! Sen att Kitchen Aiden är sa jäkla snygg, det är bara ett plus, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin