Jag blir sa trött

Har knappt haft energi till att blogga pa senaste. Har knappt energi till att göra nagot annat än att värja mig för allt jävla skitsnack. Egentligen BORDE jag kanske blogga i sana här stunder och liksom fa ut det.

Det är mycket just nu och det är jobbigt och jag känner verkligen att hjärnan är nan helt annanstans. Och detta i princip pa grund av en enda familj. Alltsa, jag blir verkligen sa trött! Ifragasätta om vi inte har rad att köpa kläder till Isabella, eller skicka ett "oroligt" sms för att jag uppenbarligen är för sjuk för att kunna köpa ordentliga regnkläder till Alex. För att nämna nagra fa saker... Jag är trött och irriterad och vi vill alla 4 bara typ härifran, men ingen av oss vill lämna byn, och det finns liksom inget att köpa. Trött, JA! Alex och Isabella har ocksa fatt nog och reglen som vi hade att om det är fint väder ute sa far man inte sitta inne den slopar vi. Orkar jag inte ga ut och se dessa människor sa tvingar jag fan inte ut barnen heller. Har en massa annat att säga men far spara lite energi. Alex och Isabella har önskat pannkakor till mellis.

Maste dock tillägga, allt är hur bra som helst pa alla andra fronter. Det är bara detta med dessa människor som tar ALLDELES för mycket positiv energi fran oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin