Favorit i repris

Igar tillbringade vi nästan 5 timmar vid badet och idag gör vi det igen. Fast Alex är fortfarande i skolan sa det far bli lite senare och lite kortare idag. Höll pa att kollapsa när jag gick till affären imorse, galet varmt var det. Det var ocksa ungefär da jag bestämde att vi gar till badet idag ocksa hehe. Ungarna trivs jättebra. Ale springer runt och man ser knappt röken av honom, men det känns ok. Aven om jag hade velat ha hans navelsträng lite längre sa inser jag att jag maste släppa taget, bara lite. Dock när jag kom gaende lagom till att se honom hoppa fran 3:ans trampolin, da kände jag för att springa hem, hämta silvertejp och tejpa fast den igen, hehe. Galen unge den där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin