Sjukstuga

I lördags skrämde nog Isabella mig mer än nansin tidigare. Eller nej, detta var nog tredje värsta (badkaret och pannkakan i halsen är svarslagna!) Lars ville bege sig och kolla in nya lägenheten men jag stannade hellre hemma. Som tur är. Isabella var hur pigg och glad som helst när Lars gick men pa bara nagra minuter började hon klaga pa huvudvärk och att hon blev förblindad av ljuset och hon blev kokhet, jättesnabbt. Gissa att jag, hypokondriker som jag är (har förklarat för Lars att om han tror att jag är illa med mig själv ska han veta hur jag är med barnen, hehe) tickade det ju hjärnhinneinflammation varning i hela mitt system. Lars kom hem och var kollugn som vanligt. Alltsa ibland kan det vara sa frustrerande att han är sa jäkla lugn, men tittar man oftast tillbaka sa är det ju bra att atminstone en av oss haller oss lugna. Gav Isabella lite medicin och ja det tog ju inte lang tid innan den började värka och hon var pigg igen. Sa nej, hjänhinneinflammation fick jag glömma ganska snabbt och inse att det är nog bara en ordentlig förkylning. Febern kommer och gar sa jag haller henne hemma tills hon haft en hel "bra" dag. Och ja, det känns som att hon har gett nat till mig ocksa, för jag börjar ocksa känna mig lite off. Naval, bättre denna veckan än nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin