Sommarlov?

Ja, man kan ju nästan säga att jag har haft sommarlov jag med. Har varken haft riktigt tid eller lust att blogga, men nu när sommarlovet är slut och rutinerna tillbaka pa plats sa kanske det kommer tillbaka, sakta. Och om jag hinner saklart! Mycket som halls pa just nu, det viktigaste är nog att vi "försöker" köpa en lägenhet. Jag säger försöker helt enkelt för att det är sa länge bara är muntligt fran bade bank och byggherren, och jag vagar inte säga nat innan alla papper är paskrivna och klara. Vi haller helt enkelt tummarna. Sen det faktum att jag fick mail fran Lars i fredags att han aker till Dubai imorgon skyndar ju inte direkt pa saker och ting. Och orsaken till att han skrev det i ett mail var nog för att skydda sin hörsel fran ett telefonsamtal, hehe.

Idag hade Isabella första dagen i KiGa och gissa min förvaning (och hennes!) när det faktiskt är en annan svensk mamma dag. Vi började prata efter att vi sagt hejda till barnen, och det visade sig att hon kommer fran Lund. Möllevangen. Möllevangsvägen!! Haha, alltsa sant händer mig alltför ofta, hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin