Onsdagsmassage

Idag började jag min dag med en 1 timmes massage. Önskar man kunde börja varje dag pa det sättet. Och hon är sa himla bra, känner mig som en ny människa varje gang jag kommer därifran.
Dock kände jag mig inte helt som en ny människa idag, tror jag har nan som kryper i kroppen. Lite ont i halsen, lite ont i huvudet, lite ont i kroppen. Fick tips om ett "mirakelmedel" fran min massös, sa jag gick direkt till drogeriet och hoppas pa att miraklet funkar hehe. I helgen är det bade grannfest och flygshow, jag har helt enkelt inte tid att bli sjuk. Och snart, snart är det dags för lov och Italien! Oj vad vi längtar, pratar om det varje dag. Pratar och längtar. Och, om vädret tillater hemma, sa blir det ocksa Europapark. Aaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin