Sista veckan

Imorgon börjar sista veckan av höstlovet. Det känns sa konstigt, Italien känns sa galet avlägset, och ända är det mindre än en vecka sen vi kom hem!
Imorgon ska vi sitta barnvakt hela eftermiddagen, om vädret tillater beger vi oss till skogen. Vi har en helt underbar oktober här med runt 20 grader och sa fint väder. Isabella springer liksom ute och leker med klänning och flipflops fortfarande. Dock regnar det ikväll sa vi far se om skogen är ett val imorgon. Pa tisdag möter vi upp Oma och gar pa bio. Pa torsdag är det dags för massage, japp jag längtar. Sen blir det middag hos Oma och Opa i helgen ocksa, perfekt.

Känner mig lite hängig och... konstig idag. Vet inte vad det är som spökar egentligen. Att jag kanske är för avslappnad eller nat? Känner mig trött fastän jag sover. Och har allvarliga problem med hjärtklappning da och da, skitirriterande! Innerst inne tror jag att allt beror pa stress, men samtidigt vet jag inte vad det är som stressar mig? Hoppas verkligen att det gar över snart, är trött pa att inte känna mig helt ok sa här länge nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin