Julklappar

Idag lämnade jag och Lars av barnen hos Oma och akte in till Basel och köpte julklappar till barnen. Alltsa, det blev lite mycket, haha. Det var sa pass att det nästan kändes pinsamt att betala för att alla glodde sa mycket? Naväl, jag tror och hoppas att barnen blir glada iallafall. Det är nagra smaksaker kvar som jag skulle vilja köpa om jag ser det, men mesta är klart. Aven Lars systrar är klara, och vi vet vad vi ska ge till Oma Opa och Grossmami och Grospapi. Skönt att ha det klart sa slipper man tänka pa det. Har insett att det finns inte sa mycket tid kvar, vi har nat varje helg fram till julafton. Först ut nästa helg är det Zimmerli fest, helgen efter det ska vi ha julbrunch här hemma, helgen efter det ska vi hem till Lars mamma (ahem) helgen efter det har Alex aterigen handbollsturnè och helgen efter det firar vi jul med Lars pappa och familj, och ja, sen är det julveckan! Helt galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin