Orkar inte

Ja, det är sa jag känner just nu. Orkar inte nat. Vill inte nat. Riktigt dalig dag. Den började liksom redan kl 7 imorse, och ungarna började braka med varandra. Jag blir galen pa deras brak! Alex har dessutom just nu en väldigt vriden familjesyn, som jag hoppas han blir av med snart. Vid halv 8 var jag i upplösningstillstand, och skällde pa dem bada ordentligt. Helt ärligt vad elaka dem kan vara mot varandra. Fast mest elak just nu är Alex. Isabella kan inte göra nat utan att han star brevid och säger hur dalig hon är, hur fult hon ritar osv. Han gjorde likadant när I var här i onsdags, vet inte alls var han fatt det beteendet fran?? Definitivt inte hemma, för vi gör allt för att upmuntra barnen.
Naväl, i eftermiddag beger sig Alex hem till I, sa jag och Isabella är ensamma igen. Imorse hade han Orientering, och ikväll kommer Oma och Opa pa middag. Pa nat sätt ska vi nog överleva denna dagen ocksa.

Framsteg gör vi dock ocksa. Isabella har äntligen kommit över sin toaskräck! Alltsa, det gar inte med ord att förklara lättnaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin