Herre....

Idag är jag trött. Galet trött. Sa att det gör ont i hela kroppen och hjärnan är nan helt annanstans. Fumlar med ord.

Isabellas vattkoppor är mycket värre än Alex var, vilken tur vi hade med honom. Isabella har sjukt manga blasor, och pa ställen som man inte ens vill nämna att dem sitter pa (stackarn klagade pa att det kliade i rumpan, och da är det ända mildare än det andra stället). Blasorna gör ont, samtidigt som hon är svag och inte orkar mycket. Vill att jag ska lyfta runt henne, men det gar ju inte eftersom blasorna gör ont, sa jag far liksom släpa runt henne istället. Inatt har hon inte sovit manga timmar, och det har inte jag och Lars heller gjort. Dessutom akte Lars till Frankrike idag sa vi är ensamma hemma. Perfekt en dag som denna... Fick släpa ut Isabella imorse för att handla mat, känns sadär lagom kul att behöva göra det. Vet inte vad jag tänkte när jag körde ett pass Zumba heller, noll energi och det kändes. Nej fy idag är ingen bra dag alls. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin