Problem?

Nat som jag har börjar fundera pa mer och mer är om Alex har koncentrationssvarigheter. Det är nat som han har haft problem med länge, men det blir bara värre. Jag vet att man inte kan begära alltför mycket fran 6aringar, men Alex är extrem. Det skulle ju ocksa förklara varför han kan bli sa jäkla aggressiv. Jag har köpt en skolbok till honom med enklare räknegrejer och sa, och han kan bli helt knäpp. Han kan utan problem springa runt och räkna i 1000 tal, men safort han sätter sig ner sa blir det som att hela hjärnan stannar. Sen slutar han lyssna helt pa vad man säger, och gör typ allt som man säger at honom att inte göra. Naväl, skulle det vara sa att det är ett problem sa kommer de ju att märka det ganska snabbt i skolan, sen far vi ju agera efter det.
Sen är barnet ocksa hypokondriker. Helt sjukt, det är fan nat som är genetiskt. Jag erkänner lätt att jag ocksa är hypokondrisk, men jag har ADLRIG nämnt nat framför barnen helt enkelt för att inte "smitta" dem men uppenbarligen gick det inte. Alex är extrem. Sa pass att jag nästa blir gratfördig. Sen blir han besatt. Igar satt han av nan anledning pa Coop resto och slickade pa det äckliga legot som ligger där. Sa till honom att sluta, för att det är äckligt och inte sa hälsosamt. Han började grata och "Jag vill inte bli sjuuuuk" och sen har han fragaat ungefär konstant nu om han kommer att bli sjuk. Det räcker inte att man säger nej en gang till honom, för han lyssnar inte, han tjatar liksom tills man blir helt gratfärdig. Suck alltsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin