Fantastiskt!

Ja, det är ett ord som jag använder ofta nu för tiden, och det känns helt... fantastiskt!

Igar var en helt fantastisk dag. Men lat oss ga tillbaka till onsdagen först. Inskrivningen gick jättebra. Vi satt i klassrummet som kommer att bli Alex klassrum, och det märks att Alex är helt taggad. Inte det minsta nervös. Han verkligen satt och sög in allt som var pa väggarna och tjuvkikade i bänkarna. Alex kommer ocksa att ha hemspraksundervisning, haha! Efter inskrivningen gick Alex hem med A, och det passade utmärkt, de hade nog en del att prata om. Jag och Isabella, vi begav oss till badet och tillbringade eftermiddagen där.

Igar bestämde vi oss för att ha picknick pa badet, jag slängde ihop en pastasallad med ruccola, körsbärstomater, mozzarella och oliver... mumma! Jättemysigt att möte upp Lars där sadär mitt pa dagen, Jag och Isabella hämtade Alex efter KG och tog honom direkt til badet.
5 timmar stannade jag med barnen. Helt fantastiskt! Trötta var vi när vi kom hem, somliga av oss rödare än andra (ahem, jag hade faktiskt solkräm!) men det känns bättre idag.

Och nu är det helt. Hur fantastiskt är inte det? Imorgon ska vi till Isabellas Kindergarden och hälsa pa kompisarna och Fröken. Det är mycket just nu. Fy för att klippa navelsträngen sa pass.... *snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin