Usch och blä

Gardagen börjde bra och slutade mindre bra. Började fa ont i magen och ma illa, och strax efter midnatt gick det inte att halla det inne längre. fy vad jag avskyr att kräkas! Idag har jag knappt kunnat lämna sängen, känner mig galet svag och illamaende, men det stannar inne iallafall- alltid nat!

Innan illamaendet kom hann vi atminstone beställa biljetter, jag och barnen beger oss till Sverige tillsammans med svärmor. Lars passar pa att göra en Tour de Germany och jobbar av en massa kunder. Det är inte sa manga dagar, onsdag- lördag, men vi gör resan för att jag vill se mina systrar. Behöver se mina systrar. Pa onsdagen planerar vi att bara träffa min storasyster och barnen. Pa torsdagen beger vi oss in till Lund och tittar lite, svärmor ville gärna se mer av staden. Pa fredagen beger vi oss in till Malmö, tar en sväng i Västra Hamnen och planerar sen att möta upp Madde och Daniel, och tillbringa kvällen tillsammans alla systrar. Vi planerar lite tapasaktig middag, och vi vet redan exakt vem som ska göra vad, vi har ju alla vara specialitèer. Ines ska baka en tarta till Alex, passar pa att fira barnen lite där pa kvällen eftersom det är mitt emellan deras födelsedagar. Pa lördagen beger vi oss hem. Lagom. Fast Isabella är sur. "Mamma, aker vi till Hans och Katarina ocksa." Nej, tyvärr inte denna gangen. "Snälla snälla snälla mamma, bara en dag!" Tyvärr det gar inte. "Mamma, nu tycker jag att du är en elak Frau!" Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin