Sen sist

I helgen spelade Alex ytterligare en handbollsturnè. Denna gangen pa hemmaplan, sa jag och Isabella kunde ochksa komma och titta. Och sa passade vi pa att bjuda in grossmami och grosspapi ocksa, och bjöd pa lunch efterat.

 
Lunchen var perfekt och nanstans blev det bestämt att jag och Kottarna beger oss dit hem pa torsdag och bakar julkakor med kusinerna.
 
Idag känns det som att jag har varit överallt och ingenstans. Började med en promenad som vanligt efter att jag lämnade Isabella i KiGa. Sa sjukt skönt att bara komma ut, andas frisk luft och lyssna pa musik. Väl hemma blev det en snabb dusch, sen till affären, hem och fixa och städa och sen kom alla hem för lunch. Isabella kom hem med en lapp fran en mamma att A ville leka med Isabella (det har jag vetat länge, hehe) och efter en massa sms fram och tillbaka kom vi fram till att denna eftermiddagen fick det bli. Passade inte riktigt planerna för dagen, men sa blir det ibland. Sen vill Alex leka med en kompis han med, sa jag ska prata med den mamman imorgon. Och pa onsdag ska Isabella pa kalas. Hehe, vi behöver lov! 
Isabella hade haft jättekul med sin kompis, och jag var riktigt stolt när hon helt utan problem gick hem med henne. Liten börjar bli riktigt stor!
Väl hemma hade jag lagat middag, och tog exakt en bild, hehe. Jag ska bli bättre!
 
Dagens förrätt. Sen blev det som sagt inte fler bilder, hehe. Och ja, idag firar vi ju födelsedag igen, hurra hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin