Aaah!

Har tänkt blogga halva morgonen, till och med tänkt ut titel och sa, och smack, sa är det nan som HACKAR min mail. Shit vad arg jag är! Men, tur nog, sa stängde support ner den väldigt snabbt, och jag slängde mig pa telefonen till support, och det mest är fixat Han var relativt säker pa att de inte hann fa ut nat av det, mer än att skicka ut lite spam, men det kan jag leva med. Känner dock att jag ska tao ch byta vissa lösen trots allt, bara för att känna mig säker. Men ah vad sana här saker gör mig vansinnig, äckliga jäkla människor finns det där ute!

Naväl, lat mig börja om. Titeln skulle egentligen vara "Skogen och kalas". Da beskriver jag Isabella dag. Hon har sista skogsbesöket för aret idag, och det skulle visst vara nat särskilt. Sen kommer hon hem, byter om, käkar lite och gar direkt pa sitt första riktiga kalas. Nu menar jag alltsa ett kalas där bara HON är välkommen. Hon är taggad och överlycklig, Hoppas det gar bra.
Imorgon beger vi oss hem till Grossmami och Grosspapi pa kakbak, och sen är det snart officiellt LOV. Fast det känns officiellt först pa tisdag, pa mandag ska Isabella till tandläkaren och putsa tva tänder. Först när det är klart, da kan jag slappna av pa riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin