Jo men sa att

Klockan är inte ens halv 9. Jag är ensam hemma! Halloj!

Igar började skolan och Kindergarden. En av de stressigaste dagarna hittills tror jag. Känner fortfarande hur hjärnan inte riktigt är med. Nan annan som vet hur jag menar. Typ som att jag har geggamoja i hjärnan som liksom slöar ner mig? Haha naväl. I söndags pa kvällen, da kom Alex all nervositet som han inte haft innan. Stackars barn. Det tog ungefär en dag i skolan sa är det helt borta. Alex hade det hur bra som helst, och kom hem och var sa jäkla glad. Han till och med var arg pa sig själv för att han varit sa nervös, det fanns ju inget att vara nervös över! Och läxa fick han, första dagen. Här gar det undan.

Med Isabella var det lite annorlunda. Alla föräldrar var tvungna att stanna kvar. Bade jag och Lars, som hade planer blev lite smastressiga, och ja, det var nog ingen som hade räknat med det, sa alla var lite stressiga. Mest ocksa för att vu hade ju gatt igenom med Isabella om att säga hejda och sa. Naväl, imorse lämnade Lars av Isabella pa KG, och det hade gatt hur bra som helst! Sa var det det där med att vara nervös helt i onädan... Jag undrar vad barnen har det fran hehe. I eftermiddag börjar Alex handboll. Imorgon börjar Isabella handboll (om hon vill, fördelen med att vara bra vän med tränaren) och pa fredag börjar Alex fotboll. Ingen rast, ingen ro! Längtar extra mycket efter höstlov och Italien haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin