Stress

Jag vet inte varför, men just nu stressar jag över allt (och inget!). Har svart att se det positiva i saker och ser bara det negativa. Sjukt jobbigt! Vet inte om det är huudvärk tillsammans med ont i ryggen som sätter mig i en svacka, men jag hoppas verkligen att det gar över snart.

Idag gick jag till Alex handboll med tva barn och kom hem med 4, haha. Det var dock en väldigt mysig eftermiddag, jag gjorde vafflor till barnen (galet uppskattat!) och Alex spelade PS med A medan Isabella tittade pa film med S. S är det verkligen en san rar flicka, och hon och Isabella kommer väldigt bra överens. A börjar känna sig väldigt hemma här ocksa, idag när jag stog i köket kom han ut flera ganger och boxade mig i baken, haha. Lars höll pa att garva ihjäl sig när jag berättade.

I helgen blir det inget annat än ommöblering. Sa skönt det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin