Men suck!

Stackars Alex haller pa att ga i bitar sa som han oroar sig över vad han fick höra igar. Problemet med Alex är att han lyssnar inte pa vad jag och Lars säger, när det gäller sana här saker sa blir han helt besatt. Ska prata med L's mamma i eftermiddag och se om hon kan göra nat. Självklart tycker jag att döden är nat vi ska kunna prata om, men jag tycker samtidigt att det är nat som 6aringar inte ska ga runt och skrämma varandra med! Och pratar de om det sa kommer väl sex och andra saker upp ocksa, haha. Alltsa, jag är inte beredd pa sant här redan, haha! Men som sagt, far kolla med L's mamma om hon är likadan hemma, eller om det är nat som hon bara gör i KG. Jag vet själv att jag hade velat veta om Alex gar runt och pratar om saker som han inte vet nat om, sa att jag kan fanga upp honom och prata med honom om det!

Hur har ni gjort med era barn och sana här fragor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin