God morgon

Eller inte. Fy tusan för att vakna med en huvudvärk som man känner komma smygande under morgonen. Blir ju inte mycket bättre av att Isabella har statt brevid mig sen jag vaknade och tjatat om att fa spela Sims. Ja, hon har utvecklat nat slagt Sim beroende, haha. Fast det enda hon gör är att skapa nya familjer, om och om igen, sa det känns helt ok. Alex sitter och tittar pa Mario pa sin telefon. Ganska häftigt, han fragade vilket sprak de pratade för han hörde att det inte var engelska. Sa att jag inte var säker, och han sa att han trodde att det var italienska. Jo men visst var det det! Häftigt att han snappat upp det de ganger vi varit där.

Om jag sätter Isabella framför Sims, och Alex fortsätter titta pa sin telefon... Kanske kanske ska jag ta och krypa ner i ett varmt bad? Ja, sa far det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin