Familjen Trött

Inatt har vi sovit som om vi aldrig sovit tidigare här hemma. Fran det att jag somnade vid 23, sa sov jag som en stock fram till 6 när Lars klocka ringde. Bade Lars, Alex och Isabella sov likadant, och det var runt 7 som vi tre andra gick upp. Och ända känner jag mig fortfarande trött, helt galet.

Igar när jag skulle träna funkade inte sensorn. Jag blev helt knäckt, sjukt. Fick huvudvärk och kände hur orken bara gick ur mig. Galet att man kan känna sa för att man inte far träna? När Lars kom hem tittade han pa den, bytade batterier och vips sa funkade det igen. Konstigt det där, för i vanliga fall far man upp varningar manga ganger innan betteriet är slut. Naväl, jag tränade idag istället, eftersom jag fick en ofrivillig vilodag igar, hehe.

I eftermiddag kommer (förmodligen) M och V hit pa kaffe. Jag säger förmodligen för att jag förväntar fran till ungefär 14:55 att det ska komma ett sms om avbokning. Skulle inte vara första gangen om man säger sa, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin