2 veckor

Ja, inte för att jag räknar. Inte alls, Inte det minsta! Jisses vad vi längtar! Alex och Isabella gick igenom hela kvällen igar vad vi ska göra. Äta glass och bygga sandslott, äta pizza och leka en massa pa den stora lekplatsen. Och njuta, mest av allt.

Det var en väldigt trött Alex som kom hem fran utflykten igar. Trött men glad, Och smutsig, hehe. Precis som det ska vara. Nu har han studiedagar, och resten av veckan ledig. Behövs, sa att han kan vila upp sig lite. Eftersom regnet öser ner sa har han nog inte nat emot att stanna hemma heller.
När Alex var pa utflykt igar passade jag och Isabella pa att ga till poolen. Hon var helt överlycklig över att fa göra det ensam med mamma. Lyckan var enorm!

 
Igar var san dag som jag verkligen kände hur lyckligt lottad jag är över att bo här. Utsikten är fantastisk, och ja, det är sa manga andra saker ocksa. Mitt liv är sa langt ifran hur det var för ganska sa fa ar sedan. Ibland känns det overkligt! Ja, jisses. Ibland orkar man bara inte tänka tillbaka. Och varför ska man göra det egentligen, bättre att se framat och allt som väntar där än att titta bakat pa allt man inte kan ändra. Lära sig och ga vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin