Det gick undan!

Isabella slutade ta tuppisar pa dagen för drygt ett ar sedan. Händer nan gang ibland att hon somnar i bilen när vi kör längre sträckor, men inget som hör till vanligheterna här hemma. Inte mig emot, sen sover hon ju som ett smäck hela natten i 12 timmar.
När hon da somnade pa mattan efter lunch idag sa visste jag direkt att det var nat fel. Och ja, sen dess har det bara gatt utför för oss bada. Näsan rinner, vi nyser, Isabella är lite febrig och har halvsovit större delen av eftermiddagen. Det slog till snabbt pa oss bada helt enkelt! Alex verkar relativt pigg och glad, ja Isabella är glad hon med, och jag hoppas att han slipper det. Han älskar ju KG, och jag hoppas att jag inte behöver halla honom hemma. Naväl, da har vi iallafall förhoppningsvis varförkylning avklarad och haller oss friska fram till hösten nangang. hehe.

Nu ska jag ta min bok, och krypa ner under mitt varma täcke och läsa en stund. Förkylning eller ej, sa har jag ända tvätt som ska tvättas imorgon, Alex som ska hämtas och lämnas pa KG bade morgon och eftermiddag, och en promenad till affären med Isabella. Vi har helt enkelt inte tid att vara sjuka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin