Nej

För en stund sen gav jag upp. Slängde pa en blöja pa Isabella. Det efter att hon kom och skrek av smärta för att det gjorde sa ont pa hennes ben, de sved efter kisset. Hela denna helgen har handlat om kiss kiss kiss. Varannan mening här hemma har varit "Behöver du kissa," "Behöver du ga pa toaletten". Uppenbarligen är ju Isabella inte redo för att vara utan blöja. EN gang sen i torsdags har hon kissat pa pottan, resten har kommit pa golvet, i soffan, pa mattorna, ja helt enkelt var Isabella har varit för stunden. Hon vill inte ga pa pottan, hon vill inte ga pa toaletten (har även köpt en extra toalettring för att testa det, men nej, inte det heller).
Nej, det far komma när det kommer, och framförallt när Isabella är redo. Sa som det känns nu har ingen av oss varit redo för detta, och äntligen är denna laaanga helgen snart över. Vi välkomnar en ny vecka (tillsammans med blöjor!)

Kommentarer
Johanna
2013-02-24 klockan 19:43:10

Haha.. Jag läste lite snabbt först och läste" För en stund sen gav jag upp. Slängde en blöja på Isabella. " Tänkte att där tog Annikas tålamod slut, haha:)

Svar: Hahaha, ja det hade varit nat :-D Skulle försöka förklara felläsningen för Lasse men insag att man säger ju samma sak pa engelska om man slänger en eller slänger pa en. Tror jag iallafall, Jisses, trötthetssvammel :-D!
Annika Zimmerli


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin