Sakta men säkert

Det känns lite lite bättre idag. Aterigen framsteg, för da blir det ju iallafall inte sämre! Jag har fortfarande hjärtklappning och mar jätteilla, och har en huvudvärk som heer duga. Handsvett och det känns som att jag skakar i hela kroppen.MEN, domedagstankarna kommer mer och mer sällan, och det är det som räknas!
Igar trodde jag att jag kunde köra lite pokerface hemma hos Svärföräldrarna, men det tog inte mer än nagra minuter förrän de fragade om jag är sjuk. Sen hade det blivit manga manga fragor till Lars när jag hade lämnat rummet. Men Lars är den sista man ska prata med när man inte mar bra. Sa till honom att jag knappt känner igen mi själv, och han svarade att han känner knappt igen mig heller, haha. Tack för den liksom! Men nej, dags att rycka upp sig. Orkar verkligen inte mer nu!

Kommentarer
Liselotte
2013-12-25 klockan 10:18:03    URL: http://www.fotoliselotte.se

Låter som om du har håller på att utveckla panikångest? Ta hand om dig kusin <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin