Ingen bra dag

Idag är en san dag som jag kämpat mot att krypa tillbaka i sängen hela dagen. Det började redan tiidigt imorse, kl 5 var jag uppe och kissade och lyckades inte somna om. Halv 6 vaknade Isabella, sa Lars gick in och la sig hos henne och hoppades att hon skulle somna om atminstone en tva timmar. Eller inte. 10 i 6 var dem uppe (Lars gar ju upp 6 i vanliga fall), och Isabella var pa sant underbart humör att hon lyckades väcka även Alex. När jag masade mig upp lite efter 7 sag det ut som krigszon i lägenheten, precis det man vill ga upp till! Tog tvättpasen och gick ner i tvättstugan bara för att mötas av ytterligare en krigszon och tvätt som lag kvar i torktumlare, gah! Det är alltid samma människor och det gör mig galen! Det är lätt det jag längtar mest med i ett hus, en alldeles egen tvättstuga! Ja, det var typ min morgon, och resten av dagen har gatt i ungefär samma stuk. Började känna av axeln imorse, och genom dagen har det lyckats sprida sig till att bli huvudvärk. Jag som sa till Lars igar att jag äntligen mar bättre! Men imorgon är det dags för massage, sa jag överlever.
 
Men nu är det dags att börja fundera pa att laga mat. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin