Mycket

Just nu är det väldigt mycket med barnen, och de kräver sa väldigt mycket fran mig, sa mycket mer än jag kan ge! Jag är helt slut. Att Alex har nagra dagar där han beter sig som *infoga frivilligt ord* gör inte saken bättre. Han retas och slass och har sig. Lyssnar inte pa manga ord man säger till honom, och gör allt som han vet att han inte far. Hoppas verkligen att det är nat som gar över snart! Isabella är som vilken tvaaring som helst... trotsig. Det känns dock som att hon är mycket mindre allt av vad Alex har varit. Eller är det kanske sa att man har lärt sig fran Alex och gör annorlunda i samma situationer. Naja, oavsett vad sa klagar jag inte allafall, hehe.

Imorgon ska det bli dryga 10 grader här (underbart!) och om planerna gar som det ska beger vi oss till grannbyn pa besök tillsammans med M och J. Annars sätter vi oss bara ute pa altanen och njuter av solen som värmer i ansiktet, pch njuter av ljudet av snö som töar. Ah vad jag älskar dessa första vardagarna! Pa lördag blir det en tur till IKEA, dags att ordna och organisera. Pa söndag är det karneval! Vi beger oss till Liestal och möter upp Oma och Opa. Tror att bade Alex och Isabella kommer att tycka att det är jättekul, Alex älskade det ju redan förra aret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin