Roligast just nu...

 

... jaga varandra!

För övrigt är det väldigt lite blogglust jag har just nu. Man far sig en tankeställare när man läser pa vissa ställen, saker som star i tidningen och sa vidare. Eller om jag till exempel klagar pa barnen, sa kanske jag sätter mig ner och skriver och är väldigt trött och uppgiven, och skriver om hur jobbig en timme pa en vecka varit. Eller en dag pa en manad. Glöm inte bort alla fina stunder som är däremellan! Men jag märker själv, att det är lättare att skriva om jobbiga saker, och väldigt sällan som man nämner allt det bra. Vilket i sin tur blir väldigt synd, eftersom man malar en bild av personer som kanske inte riktigt stämmer överens med verkligenhet. Naja, flummigt värre, och nu ska jag fixa lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin